tisdag 28 augusti 2012

På väg till dagis

Två dinosaurusar fick följa med på tur.
Av någon anledning postades inte inlägget om att vi var på väg till dagis (för att hämta Tobias) förrän vi kommit hem igen gott och väl. Märkligt.

Jag försökte ta lite bilder på Tobias på cykel också, men det är svårare än man kan tro. Dels behöver han starthjälp och sen drar han iväg snabbare än vad som är möjligt att fånga med mobilkamera...! :-D

Nu har vi ätit varsin skiva (eller två, jag erkänner) nygräddad sockerkaka med mjölk. Nu skall jag kokelera rödspätta till middag (pojkarna leker "panda").

2 kommentarer:

Birger sa...

Fin kamera i mobilen och vad var det jag skrev om farten på Tobias?

en annan sa...

Jo jösses, det kommer bara att gå fortare har jag en känsla av... Än så länge har han inte lärt sig starta själv, så när han avbryter (eller ramlar) får man gudskelov stopp på honom.