fredag 3 augusti 2012

Ninjauppdatering

Image by: Aikiri
Lilla hjärtat slår 150 slag med normala variationer.
Magen mäter 24 cm.
Blodvärde 129 (bara att fortsätta med ett tillskott på 100mg järn per dag då)
Socker 5,2
Tryck 120/80 - tror jag, kommer inte ihåg vad hon sade riktigt. Det var inte högt i alla fall, trots att jag minutrarna innan skrikit högt och sprungit efter en envis David som rymde på parkeringen utanför dagis... :-D

Tobias följde med in och lyssnade på lilla hjärtat, han var mycket fascinerad av maskinen (dopplern) och allt som försiggick - han smekte mig på armen, höll mig i handen och pussade magen, han är för fin! :-)
David valde att stanna utanför och fortsätta leka med BVC-väntrummets alla koola sparkbilar... :-D

3 kommentarer:

Farmor sa...

Hei så bra at dere er friske alle sammen :)

Birger sa...

Hälsningar från mamma, och från mig såklart

en annan sa...

Hej! Tackar, ja det är verkligen skönt att vi är friska! :-)