tisdag 18 december 2012

Barndomsminnen

Barndomsminnen
Flode har fått bli julfin
Resminnen
Årets amaryllis (fjolårets står och gror med världens längsta blad alldeles intill, inga tecken på blommor dock)
Karamell
Jag spontanköpte "fönsterklistermärken" på Panduro senast jag var där, på pricken lika de jag spenderade TIMMAR arrangerande (och omarrangerande) på altandörrens fönster hemma om jularna. :-) Vi hade ytterligare ett lite äldre set, med andra nissar, men jag är nöjd med dessa, vilka minnen! :-)

Postar upp lite fler "julbilder". På Flode som fått julrosett på och på vårt lite kitchiga men väldigt kära "julljusarrangemang" bestående av ett par souvernirer (Edinburgh, New York och Rhodos). :-D

Sen måste jag förstås posta en bild av vår lilla rundkindade sovande karamell också (som förstås håller på att vakna nu när jag lagt ned henne och står här och gör ingen nytta... ;-)).

2 kommentarer:

Birger sa...

tycker väl att dom känns bekanta, fönsternissarna, tror dom ligger kvar här i jullådan.
Ellinor får ju mycket att studera, när ögonen börjar registrera figurerna på glaset
Kram på er alla

en annan sa...

Skall bli mer spännande att se hur länge det dröjer till pojkarna upptäcker dem - och vad de sen kommer att göra med dem... 8-)

*kram*