fredag 7 december 2012

Vad gör man inte?

Vad gör man inte för sina barn... Ett mitt i natten viskat "mamma kan du ställa dinosaurusarna i sina sängar, alla, rätt på rätt?" får mig att tassa ned och flytta sagda dinos från trappsteget där jag parkerat dem för natten till sko-skåpet som tidigare under kvällen fungerat som stall/säng.

David (sovande) kom alltså ihåg att dinosaurusarna blivit kvar på badrumsgolvet efter tandborstningen och vaknade till tillräckligt för att be om att få detta åtgärdat - mitt i natten. Och jag kan inte motstå den viskade önskningen. :-)

3 kommentarer:

Morskan sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Mamma sa...

Klart man måste det är viktigt detta så han kan sova .....

Birger sa...

Viktigt, var sak på sin plats, dinos i skohyllan :)