fredag 9 november 2007

Ny frisyr

Lillen och S klarade sig utmärkt medan jag klippte mig. Tobias vaknade och var nöjd och glad när de gick in på Clas Olle och Teknikmagasinet, typiskt! :-D Sen somnade han när jag tog över och gick in i någon klädbutik för att titta om jag hittade någon farsdagspresent (från Tobias till S förstås), också typiskt manligt... :-D

Så klippning gick bra. Men som vanligt undrar jag vad som kom över mig... Nya frisyren är minst tio cm kortare än innan. Och SPIKRAKT. X-) Hur kunde jag glömma det? Att det som fick min gamla frisyr att hålla hyffsad form var resterna av en nästan två år gammal permanent! :-D Nu ser jag ut som en råtta, tycker jag. Men tack och lov går det att sätta upp i två svansar så det löser sig.

Frisören, en mycket trevlig ung tjej som vill ha en Grand Danois, utbrast "men du har ju din naturliga hårfärg!" när hon började tvätta mitt hår... 8-) Ja, och?
S tycker diplomatiskt att det blev fint, och att jag nu ser ut soom en "human" i Warcraft. Så för att tydliggöra postar jag en bild nedan. :-D


(plus pannlugg då)

Inga kommentarer: