onsdag 27 januari 2010

Vattenlek

Nya byxor till Tobias -25%

Idag gick vi till centrum för att komma ur huset lite (det gjorde vi för övrigt igår med, utan plånbok...). Vi fikade och sen skulle jag in på KappAhl för att se om jag kunde hitta något att applicera mina tre 25% rabattcheckar på (se där, det funkar med reklam, attans!). Det gjorde jag förstås, i vanlig ordning ett par plagg till barnen, ett par till S (varav faktiskt en får stanna) och ett par plagg till mig själv (varav inga plagg får stanna... *suck*). Det gick otroligt bra att shoppa, med båda pojkarna. Jag vågade mig inte in i något provrum (skulle jag förstås ha gjort!) eftersom David uppvisade alla tecken på tristess så snart vagnen stod stilla. Tobias var otroligt tyst och nöjd och glad.

Tobias var otroligt tyst och nöjd och glad för att han fått låna mammas nya vattenflaska OCH SATT OCH SÖG UPP OCH SLÄPPTE UT VATTEN NED I SIN EGEN TRÖJA.


. . .


TUR att jag inte avvecklat reservkläderna ur hans blöjkit! Inte alls en bra idé att sitta med blöta kläder i vagnen en snöig dag som denna.

Inga kommentarer: