tisdag 17 februari 2009

HJÄLP!

Tobias vaknade nyss, lät inte allt för upprörd men somnade inte om. Han hade precis sovit en timme så jag gick in och tänkte söva om honom.

Jag gav honom lite vatten - DÅ BRAST DET FÖR HONOM!

Han blev HELT rosenrasande!! Han SKREK och gormade, kastade sig runt i sängen åt alla håll samtidigt, sparkade och slog! Jag plockade upp honom för att om möjligt lugna ner honom men han fortsatte. Som ett vilt djur sprattlade han i mina armar! Han slog och bet mig och sparkade och skrek på ett ytterligt otäckt sätt. :-( Jag öppnade gardinerna för att eventuellt "väcka" honom, öppnade till slut balkongdörren. Men ingenting fungerade! :-( Spelade ingen roll hur jag höll honom heller, han krumbuktade och spände sig och det gick inte att få kontakt med honom. Jag försökte sjunga och prata med honom, till slut ropade jag hans namn. Inget hjälpte!

Till slut var jag tvungen att lägga ned honom i sängen som han var. Han fortsatte skrika i kanske 10 sekunder och sen somnade han.

:-O

Alltså vad var det här för något??????? OTROLIGT skrämmande var det för mig i alla fall. Och jag vette sjutton om jag någonsin vågar bjuda honom vatten i sängen igen! :-(

Inga kommentarer: