fredag 10 juli 2009

7 minuter

Jahapp, det blev inte mycket till sovmorgon... Bulan verkar ha bestämt sig för att börja sin resa idag. :-) Nu är det sju minuter mellan vad som förmodligen är värkar, det gör inte tväront men det är svårt att koncentrera sig på något annat just under den minuten det håller i sig.
Hungrig är jag också.

Det blir en dusch följt av en stadig frukostgröt, sen skall jag dubbelkolla att vi har med oss allt i väskan. Vi får lov att tajma värkarbetet lite till och sen är det bara att ringa förlossningen antar jag. När det är andra gången skall man ringa in när det är fem minuter mellan värkarna har jag för mig. Inget jobb för Stig idag, hans ryggskott har blivit bättre men flyttat sig upp i nacken så det kan bli en lång dag idag för honom! X-)

Håll tummarna nu, för nu är det förhoppningsvis inte länge till vi får träffa bulan!! :-)

Inga kommentarer: