onsdag 15 juli 2009

David och jag


Nu har Tobias, farmor, S och tante og onkel med "söskenbarn" (kusinerna från norge) åkt till Gröna Lund tillsammans. Kvar i värmen blev David och jag. Det hade varit så roligt att följa med för att se vad Tobias tycker om Grönan nu när han är lite äldre! Jag var där med honom förra sommaren men det var ett mer eller mindre katastrofalt besök...

David har en lång vakenperiod nu. Han slumrade till just när jag ammat honom men vaknade strax igen, han ligger och tittar på skärmen och mig och hickar lite grann. :-) Jag skall ta och organisera mig lite och se om jag hinner packa in lite småkläder i skötbordet (som fått flytta in hit på kontoret) så att det blir enklare att hitta bland Davids kläder innan det blir för varmt på övervåningen. Fast först skall vi kolla blöjan och amma lite till. :-)

Inga kommentarer: