torsdag 23 juli 2009

Vår store pojke

LÅNGA ben!

Det var någon som sade innan vi fått David att "över en natt kommer Tobias att bli så stor". Jag förstod andemeningen men var helt oförberedd på att det faktiskt innebar just detta - över en natt blev Tobias så stor!!

Jag slås hela tiden av hur långa fina ben han har. Hur tung han har blivit. Vad mycket han kan. Hur klok han är (ibland glimtar det till). Det är helt otroligt!

Hjälper till att skruva ihop hylla

Han har ju förstås blivit storebror. Men det är mer än så - han är rent fysiskt jättestor jämfört med sin lillebror. Ikväll satt han i min famn och jag vek ihop honom så att han blev en liten boll i mitt knä, men man måste verkligen plocka in de där långa benen! :-) Jag måste säga att det är gudagott att ha David på utsidan, jag har saknat att mysa med Tobias!

Inga kommentarer: