tisdag 9 oktober 2007

4 dagar kvar

Fyra dagar kvar till dagen D. Dagen "B" (som i bäben).

Vi kanske skulle kalla honom "bäben" sade S härom dagen. Hö hö, det vore kvalificerande för elakt, tycker jag. Men han kommer nog att vara "bäben" för oss, ett tag. Tror jag.

Namn på listan:
Tobias
Samuel
David
Noah
Ingemar

Sen är listan slut. Men vi är i alla fall väldigt överrens om dessa namn. Vi vet bara inte riktigt vem han är, bäben. :-)

Idag har jag "jobbat" hela dagen, satt med på en managerkonferens på ämnet "Budget plan 2008". Intressant, men det fick mig att känna mig otroligt kluven, eftersom det nu är upp till min vikarie och min chef att lägga en vettig budget och plan för verksamheten nästa år. Jag vill ju också! Men men, det blir nog bra, de är ju båda människor med huvudet på rätt plats.
Det var hursomhelst trevligt att träffa de andra deltagarna, många av dem människor man sliter och drar med hela året utan att träffa så det här tillfället är väl värt att tajma så att man får "humanisera" dem lite. :-)

Nåväl. Nu hägrar soffan. S håller som bäst på att konfigurera de sista bitarna av vår sprillans nya media-pc ("så att du skall ha något att titta på när du sitter och ammar här närmaste månaderna"). :-) Jag håller honom sällskap i vilande form, uppallad av kuddar både under mage och bakom rygg. :-)

Inga kommentarer: