fredag 12 oktober 2007

Slempropp?

Något som kan vara en slempropp slank ur mig idag på morgonen. Landade på badrumsgolvet innan jag hann sätta mig på toa. Har läst att slemproppens avgång antyder att något är på G, men att detta något kan dröja mellan två till tio dagar. Nåja. Om det nu var en slempropp så betyder det ju i alla fall att något är på gång. :-)

Skall en tur till MVC senare idag, de kan säkert berätta mer om detta.

Det blev inga presenter till S igår det var så ohyggligt dåligt väder, började regna till den graden att det till slut vräkte ned, så jag valde optionen att stanna hemma och puttra vidare i morgonrocken istället. Om inte MVC har något att säga om att gå på stan idag så får jag nog pallra mig in idag istället.
S drabbades av "nu måste vi bunkra så att vi har allt vi behöver innan bäben kommer" igår, han insisterade på en storhandling trots regnet. Så vi träffades på ICA Maxi i Häggvik och handlade loss i två timmar (!). Tre enorma matkassar + en eldsläckare senare var vi 2500kr fattigare, men nu med full frys och kylen full med produkter med lång hållbarhet. Så ironiskt om jag kommer att gå och dra här i två veckor till... 8-)
Nåväl. Övning ger färdighet.

Inga kommentarer: