torsdag 11 oktober 2007

Mobil


Hemmasnickrade en baby-mobil häromdagen, hade tänkt sätta bilder i den egentligen. Men små bebisleksaker funkade ju precis lika bra. :-)

Granit har en par olika smarta liknande upphängningsanordningar, har skaffat en vajer med krokar (för små kläder etc), en vajer med magneter (för foton, lappar etc) och så denna en mobil med klämmor (länk till produkterna). Vajern med magneter där jag satt fast bilder på mina kära söta syskonbarn hänger tillsvidare på en existerande spik i hallen på bottenvåningen. Något århundrade skall vi försöka gå igenom bottenvåningen och hänga tavlor och annat på de platser där vi vill ha dem också, inte bara där det råkar finnas en existerande spik som nu.

Nej, nu är det bäst jag borstar tänderna färdigt och sätter mig att jobba en stund. Skall försöka ta mig till stan senare idag och köpa födelsedagspresenter till S, det blir ett projekt. 8-)

Inga kommentarer: