onsdag 30 januari 2008

Duktig pojke

Vi klarade konferensen med glans! Himmel, nästan alla sade förundrat något om hur duktig och snäll Tobias var som så tålmodigt satt och lyssnade på alla presentationer. :-)

Han har sovit, jollrat lite, sugit på nappen, meckat med nappen och suttit i mitt knä och pysslat med sin "trasa" (den med alla etiketterna på), helt lugn och fin hela tiden. Det var bara när han hade bajsat och det samtidigt var lite för varmt i ett grupprum som han blev lite gnällig, men det löste vi genom att jag gick och ställde mig längst in i rummet och gungade honom lite intill fönstret (så att han hade något annat att titta på). Sen åkte vi hem och han har nu legat i sin säng och tagit det lugnt i en halvtimme (nu har han precis börjat klaga), han har inte sovit utan mest legat och "småpratat" lite och pillat på nappen. Jag tänkte att han förmodligen ville vila ryggen lite eftersom han suttit mycket idag och det verkar ju stämma. Men nu är han nog hungrig så det är bäst jag går och plockar upp honom! :-)

*amningspaus*

Inga kommentarer: