torsdag 17 januari 2008

Tjejer alltså


Så här trött blir man om man som en liten man spenderar hela dagen med fyra tjejer (och deras pladdrande mammor)... :-D

Vi blev kvar hos mammagruppsmamman i många trevliga timmar och vi skall träffas igen nästa vecka hemma hos en av de andra. Tobias pratade inte alls när vi var där, han var istället fullt upptagen med att titta på allt och alla och le glatt (och gnälla lite och äta lite också förstås). Han sov inte heller på hela besöket varför han spenderade hela kvällen igår med att sova. Jag var rädd att han inte skulle sova på natten istället, men det visade sig vara en ogrundad oro. Han har sovit hela natten, om än lite oroligare än jag är van (eller så var det bara att jag var mer vaken än vanligt så att jag hörde honom).

Nu har han precis ätit och somnat om, och jag skall klä på mig och käka lite så att jag är redo när städarna kommer.


Fotoalbumet är uppdaterat.

Inga kommentarer: